Mervekaynak minikoglumm takiplerini devlette de yaptırabilirsin ama ben tek doktoe ilgilensin diye en iyisine gidiyorum doktor öğretim üyesi. Ama testler çok pahalı vermem yani o parayı sskli bir çalışanın devletin haklarından faydalanicam tabiki😁😁
minikoglumm Seduru s Seduru bende aylık gidiyorum canım 100 tl muayne doktoru çok beğeniyorum seviyorum birazda bu etkiliyor
Seduru minikoglumm bende testleri falan devlette yaptırıyorum her ay da özele kontrole gidiyorum sadece ikinci hamileliğim ilkinde de böyle yapmıştım bedava yapılırken boşuna o kadar para vermeye gerek yok bence de 😏
Userkbr minikoglumm ay bu testlere sinir oluyorum tamam gerekli tabi ki de ama sağlık ocağında ücretsizken özelde bissürü para alıyorlar yazık günah
Pirincveannesi minikoglumm Banada doktor cmv ıgm testi isyedi eğitim araşttırmada yaptırdım pda bi tür virüsmüş anneden bebeğe geçebiliyomuş bebek için riskliymiş eğitim araştırmalar yapıyomuş zaten yaptırdım çok şükür negatif çıktı bence direk eğitim araştırmada yaptır
Eliy minikoglumm ben bunları sağlık ocağında yaptırdım. Özel’e gittiğimi biliyordu ve Aile hekimim bana demişti, istedikler tahliller olursa buraya gelip yaptırabilirsin.
gulsahgul26 D vitamini artık aile hek. Bakılmıyor bazı sağlık ocakları idrar testide yapmıyor sen garanti olsun devlet hastanesinde bunların hepsini yaptırabiliyorsun haberin olsun sirek hastaneye git vakit kaybetme
Userkbr minikoglumm ki ben 1 hafta önce sağlık ocağında vermiştim kan idrar vs Dr dedim yeni verdim olsun şimdi yine vercen dedi saçmalık hastaneye döktüğümüz parayla çocuğun eksikleri tamamlanır valla bu durumdan en çok eşlerimiz muzdarip sanırım… Test alanında bütün adamların suratı yer suluyor hep 🤦🏼♀️🙄😂
Burcuckmk minikoglumm eczanelerin verdiğini hic duymadim sisteme ulasma yetkileri yok diye biliyorum doktorun sekreterinden alirsin orasi kolay