Habibetasboru 20 lik dişin hiç çaresi yok malesef canım bende hamileliğimin başında uğraştım çıkmaya çalıştı çıkamadı ağrı sızı yaptı şişti falan, augmentin antibiyotik içtim doktorumla konuşarak anca öyle geçti... bazı antibiyotikler gebelikte sorun yaratmıyor bi araştır istersen çok dayanamazsan kullanmaya başla başka türlü çok zor geçmesi, geçmiş olsun 😘