Aysemucize mustela kullandım bebek yağı Hindistancevizi yağı hepsini kullandım bi gecede çatladım hiç bişey kullanmamış gibi çok kötü hemde üstünde sivilceler oluştu şimdi doktorum lierac önerdi bugün geldi kullandım sabahtan beri 3 kere sürdüm hafifletti kaşınmamı biraz 😢