Mavi1 hepinize çok tesekkr ederm allah razı olsn hepinizden canım sabah kalktım ne yerim batmisti rahmimde kan pirtisi olusms ben bebek sandım onu ama deilms cok sukur bebeğim iyi ama kan pirtisi hala düşmedi onun düşmesini bekliorm onu alamiplr çünkü kanama çoğalır die cnm bekliyoruz allahım hepinizden razı olsn canlarim 😔😔