Eski9 Hanımlar sık sık sorular soruyorum ama burası soru sormak için🙈🙈😁 valla birde inanın su kaynana görümce postlari daha çok cevaplanıyor 😁😁 benide linclemeyin 😁😁 koca İstanbul’da ayrıntılı ultrason sordum iki kişi cevap verdi Küçükçekmece Dr önerisi sordum 2 kisi cevap verdi son olarak da nisa hastanesinde memnun kaldığınız doktorları muayene ücretlerini biliyorsanız doğum fiyatlarını sormak istiyorum 😊😊 16 haftadayim hala istediğim doktoru bulamadım 🙁🙁🥺
-elifss Eski9 Asiye Uzuna gidiyorum tereddüt etmeden gidebilirsiniz işinde çok başarılı bir doktor. Muayene ücreti 170 tl olmuş yıl başından sonra doğum ücretleri de normal 2200 sezeryan 3600
bbkbrcn Eski9 Eski9 ayrıntılı ultrasyonu yaptırdınmı canım nerede ne kadara memnun kaldınmı bende bu ay yaptıracağım araştırıyorum sabah beri 😌
Hacer_2911 Bende Fatma Ersana gidiyorum çok ilgili bir doktor,muayene yılbaşı zammıyla 150 tl.doğum için fiyat sormadım ama geçende burda açılan bir postta normal doğumun 3000 olduğunu okudum perşembe randevum var öğrenemezseniz sorar yazarım
Sevda3444 Hacer_2911 normal doğuma 1 hafta önce 2200 zorunlu sezeyan 3600 demişti canm ama inşallah yine zam gelmemiştir 😊8 ayda 4 kere zam geldi de😂
feyzos Necla Ülkere gidiyorum ikinci gebeliğim ilk doğumumu da o yaptırdı memnunum kendisinden muayene ücreti 150 TL zorunlu sezeryan olacağım o da 3600 TL
NilayRuya -elifss bende asiye hanıma gidiyorum doğum ücretleri 2021 yılının mı canım? Kontrol günü öğrenecektim bende
Esin25 Benm üst kat komşum nisa hastnesinde doktor fatma hanıma gidiyordu onda doğum yptı ama bana ters geldi orası gop yeniyüzyıl üniversite hastnesine gidiyorum doktorumdan çok memnunum 7 24 ulaşlblcek bir doktor gbi kasıntı değil çok doğal samimi enerjk çoğu doktorlar suratsız maalesf
NilayRuya ikibebekannesi ya evet daha yeni Ekim gibi muayne ücretine zam yapmışlar şimdi yine yapmışlar. Asiye hanımdan başkasına da gitmeye gönlüm el vermiyor ilk gebeliğim ama nedense doğum konusunda bana o güven veriyor sadece
NilayRuya ikibebekannesi evet diğer baktıklarım uzman doktor 120 TL falan istiyor başka hastaneler dediğin gibi kadın yardımcı doçent