Merhaba, ben de Ertan beye devam ediyorum fakat doğum ücretini sormamıştım. Bu öğrendiğiniz ücretin içinde herşey var mı acaba? Doğum harici yatış falan.. Ücret fazla da geliyor aslında bana düşününce.. şehir hastanesine cesaret edemiyorum.. Başka bir doktor mu edinsem bilemedim, kafam çok karışık.