Kızlar ben normal doğumdan çok korktuğum için hamile kaldığımı öğrendiğimden beri her gece bunun için ağladığım için isteğe bağlı sezeryanı tercih ettim tarihimizi aldık 06.06 normal gerçek doğumumda 12.06ya denk geliyodu şimdi ya benim sancım ayın 6sına kadar gelirse ben o acıyı sancıyı hiç hissetmek çekmek istemiyorum inanın o kadar korkuyorum ki ağlamaktan içim soluyo