Merhaba arkadaşlar.
Ben pcoluyum adet düzensizliğim var, fsh 6 lh 12
yumurtlama testi kullandım ama maalesef yumurtlama da yok, adet düzensizliği olduğu için adam akıllı test de yapamıyorum. Lütfen benim reglimi düzene sokmam için tasviye verin takviye bitkisel. Ya da nasıl düzene soktunuz ilaç kullanmazsam olmuyorum 3 ay da belki kendiliğinden olurum ama onu da bekleyemiyorum.