2 gün önce bebegımın hareketlerını pek hıssedemedım dün nst cektırdım 2 kez hareketlenme yoktu. Serum verıldı ondan sonra nstm Bora güzel çıktı dün hastanede kaldım. Suan evdeyım yıne çok korkuyorum. Bu haftalarda olupta hareketlerınde azalma hısseden varmı?