Toprak0805 10 haftalık hamileyim cok kötü miydem agrıyor iki gündür bunları yaşadınız mı aynı sorun olan var mı acaba
Sinemtnm Toprak0805 ben yaşadım canım bulantı , ağrı ve yatta yanma herkes bana ilk haftalarda olmaz dedi ama bende oldu doktorda ilk haftalarda sa olabildiğini söyledi şükür şimdi ağrı ve yanmam yok amq bulantım son ga devam 13 haftalığız daha
Hafise Toprak0805 bende yaşıyordum doktorum ilac verdi kullanıyorum şükür o günden beri tek bir agrı olmadı mideyle alakalı
Mervekaynak Toprak0805 oluyor canım doktor bana ilk 3bay aklına gelebilecek herşeyi yaşayabilirsin dedi herkeste farklıdır dedi ama bir anda geçecek kendine iyi gelen şeyleri uap dedi Soğuk şekilde sut için faydası olur