koalababy Kızlar belki komik gibi gelicek ama sırtım inanılmaz agrıyor ve ben sebebini sütyen takmıyor olmama baglıyorum malum karnım iyice yukarı cıktı gögüslerim deseniz kafam kadar oldu.. sütyen takanlar hanımlar fikrinizi alabilirmiyim sizde de oluyor mu agrı ? Yarın gidip kendime çamaşır bakıcam bu durum için 🤦🏻♀️
gulbahar0505 koalababy aynı problem bendede var ama ben südyen takınca daha da çok beter oluyorum agrim 2 katina cikiyor 🤦♀️
Azrabetulunannesi koalababy yaaaa benim neden gögüslerim büyümedi acaba 30. Haftadayım normaldede küçük değiller ama
istanbul3434 koalababy canim gogusler + gobek ön tarafinda 5 kilo falan ekstra agirlik var desen, bizim sirtimiz agrimasin da kimin agrisin😁 sutyenli sutyensiz fark etmiyor hep agriyor benim sırtımda sol kurek kemigimin alti. Tv izlerken falan hep ayni tarafa ve kaykilarak oturmamaya calis pozisyon degistir surekli mumkun oldugunca sirtini yastikla destekle. Ben caresini bulamadim bulan haber etsin😁🙏
buseyusuf27 koalababy telsiz südyen kullan canım pamuklu bel agrısı normal otururken desteklı otur arkana yastık koy mutlaka ayaklrın yukarda olsun egılıp kalkma yada dizlerinle çömel öyle kalk tekrar bırde esıne masaj yaptır belıne ıyı gelır yada sıcak havlu koy
koalababy Azrabetulunannesi normalde küçük olmadıgı için olabilir canım benim zaten 80 di aman aman büyük diildi
karabc Kaburgalarım ağrıyo benimde göğüslerim ağzıma giricek resmen birde burun tıkanıklığı cidden zor oluyor göğüsler büyüdükçe sırta ağır geliyor galiba o yüzden.
karabc koalababy ben bez sütyen takıyorum biraz iyi geldi çünkü sarkıyorda kendimi inek gibi hissediyorum 😅
koalababy Azrabetulunannesi bakalım canım zaten benimde son 15 günde bu kadar fark etti birazda karın yukarı itiyoya onunda etkisi var.
karabc koalababy ya çok kiloluydum hamile kalmadan önce baya kilo verdim ilkkez gömlekler kapanıyordu şimdi gene aralık deli oluyorum
koalababy karabc valla ben hep eşiminkilerden giyiyorum 1 pantolon aldım o kadar bu arada 14 kilo almışım sanırım doguma kadar 5 kilo daha alırım
karabc koalababy ben 7aldım ama dahada alıcam koltukları yicem birde kan ilacı vs veriyorlar serum dahil kanım az artık tahin pekmezden içim yanıyo ahaha
Eylul2107 Sutyensiz ciplak gbiyim ben 😄😄 bizde 34 haftadayz sirtim cok agiriyor ilk gebelikte agri olmamisti hic ozellikle yemekten snra asiri agiriyor
Mzeynepp koalababy pilates topu ile bazı sırt hareketleri yapabilirsiniz ben çok faydasını görmüştüm sırt agrısında ❤️
Gkcydn Ben de aynı haftada aynı durumu yaşıyorum.Sicak su,bel desteği,pilates ne yaptıysam kar etmiyor.Bugun acıdan hüngür hüngür ağladım artık o dereceye geldim.çok kilo da almadım ama çaresini bulamadim artık psikolojim bozuldu.😓
koalababy Gkcydn dr gittiğimde sorcam canım biraz araştırdım da bebek mideyi yukarı ittiği için mide arasını sırtımızda da hissediyo olabilirmişiz haber veririm sana da