Fasulyemom benim 2 hafta sonra yapılacak (24. Hafta ) ancak şeker hastalığı annenizde ve babanızda olduğu için ve Bebek olması gerekenden hızlı büyüdüğü için doktor şüphelenip test istemiş ki muhtemelen şeker yüksek çıkabilir. Herhangi bir sorun sıkıntı olacak olsa doktor istemezdi , gönlünüzü rahat tutun. Şeker varsa baştan önlemler alınıp gebeliğinizi gayet sağlıklı şekilde ilerletirsiniz ve daha iyi olur böylesi ikiniz için de . Diyetisyen yardımıyla kolaylıkla atlatabilirsiniz şeker hastası bile olsanız , üzülmenizi sıkıntı yapmanızı gerektirecek bir durum yok