_teachermom_ 19+6 haftalık olup bebeğini hala hissetmeyen var mı? Yarın 20 haftalık olacağız 🙏🏻🙏🏻 Canım sıkılıyor
Neslihan1903 _teachermom_ bende 20 de hissettim 17 ufak ufak dalgalanma net tekme 22 de geldi benim biraz göbeğim var sizinde varsa biraz hissetme işi gecikiyor 🤗
_teachermom_ En kısa zamanda sağlıkla hissederiz inşALLAH arkadaşlar🙏🏻🙏🏻 Daha 17-18 haftalık olanlar hissediyoruz diyince endişeleniyor insan
Burcakoca2526 Been 🙋🏻♀️ bugün 19. haftaya giriş yaptık ama ben hissedemedim. İlk gebelik için sanırım normalmiş. 🤷🏻♀️