ozlmakdmr Çok normal canım aynı duyguları bende yaşadım hep bunları düşünüyordum ama geçiyor doğum yapalı 4 bucuk ay oldu ben hep yetersiz gelirmiyim diye çok korkardım ama öYle olmuyor ilk ay zorlandım tabi sonra alıştım zaten sevgisi yetiyor farklı bir bağ oluyor ne hissettiğini anlatamasada sen anlıyorsun bebeğini tanıyorsun o yüzden hiç endişelenme Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin ❤️