Smk ende ağrı ne tarafta ise o tarafa yatiyodum ilk yarim saat bi saat sonra diğer tarafa .
Rabbim nasip etsin canim benim . Uzun zamandir hep oyle yapıyorum.iliskide iyice tat almaya ıslanmaya bak forumda okumustum bi ri önermişti ıslaklık olunca gyz3lce sperm ielerlmeesi kolay ölüyormuş.doggy pozisyonu önermişlerdi öyle de denedik . Valla neler denedik kendimizi zorladık. Ama nasip olunca oluyor. Allah im aratmasin 🙏🙏