Selenbale13 bende de vardı 6 haftalik başladı kanamam hastaneye yatış verildi kanama alanı var düşük olabilir diye orda progestan a başladılar düşük önleyici iğne vurdular kan uyuşmazlığı vardı bizde onun iynesini vurdular 2 gün yattım kanama alanı geçti çok şükür canım evde yatış verdiler sadece tuvalete kalktım ilaçlarımı kullanmaya devam ettim çok şükür şuanda 23 haftalık olduk