Emel_Cihangir 24.haftamdayım gece uykuları yalan oldu ağrılardan ellerim kollarım hep uyuşuk doktorda hamile olduğum için bişey yapamıyor benim durumumda olan varmı doktor geçici bi durum olduğunu söyledi ama bilmiyorum çok zor :(
Kahramankentli Emel_Cihangir genelde bileklik kullanıyorlar doktora danışıp yazdırabilirsiniz kurum bi kısmını karşılıyor
Ates2020 Emel_Cihangir maalesef geçmesi için ya spor yapıcaksınız yada fizik tedavi bunlara rağmen geçmezse ameliyat öneriyorlar. Benim ilk gebeliğimde bende oldu neler çektim spora başladım öyle geçti sonra yeniden hamile kaldım şuan 32 hafta başladı ellerimde uyuşma yine özellikle sağ elimde
Ltf3053 Bendede oluyor magnezyum yazdı doktor 36.haftama geldim daha da arttı ağlayacam resmen soda içiyorum olmuyor hareket yürüyüş geçmiyor bı turlu ellerim uyuşuk telefon bile tutamıyorum
Emel_Cihangir Ltf3053 magnezyum pek işe yaramıyor gibi bende nerdeyse bi kutu bitirdim ama yok nasıl dayanılır bilmiyorum anca sıcak suya tutunca hafifliyor Allah yardımcımız olsun :(
Ltf3053 Emel_Cihangir amin inşallah dediğiniz gbi pek işe yaramıyor sporda yürüyüş te hamilelikten sonra umarım gecer
Emel_Cihangir Ates2020 benimde sağ elim daha kötü çok hareketsiz kaldım virüsten dolayı sporada gidemiyorum evden çıkamıyorum doğru düzgün nasıl olucak bilmem umarım daha kötüye gitmez
Ates2020 Emel_Cihangir bende bıraktım ağırlaştım halsiz kalıyorum 2,5 yaşında bi kızım var ilgilenmem gerek spor yapınca dermanım kalmıyor doğum sonrasını bekliyorum Leslie baya işe yarıyor tavsiye ediyorum canım