Merhaba hanımlar
2 yıla yaklaştık eşimle çocuk istiyoruz. İkimizdede hiç bir sıkıntı yok. 4 ay önce rahim filmi çekildim. Ama hamilelik yaşamadım. Adetlerim çok düzenlidir en fazla bir yada iki gün geciktiği olmuştur oda çok nadir 3.günün akşamındayım gelen giden yok. Çok heyecanlıyım merkalıyım ama okadar çok hayal kırıklığı yaşadım ki test yapmak istemiyorum henüz. Sabırla bekliyorum. Genelde adet olmadan bir hafta önce başlayan göğüs ağrılarım daha dün ancak başladı. Ya bu hafta çok geç adet olacağım o yüzden böyle oldu ya da hamileyim. Bilmiyorum hamilelikle ilgili hiç deneyimim yok o yüzden şu an taşadığım şeyler adet belirtisi de olabilir hamilelik de olabilir kafam karma karışık. Benim kadar bekleyip kendiliğinden gebe kalan var mı acaba 🙃