7+3 üm. Bugün doktora gittim. Hem karından hem vajinal ultrasonda kalp atışını duyamadık 😔 yarın renkli ultrasonla detaylıca bakılıcak. Doktor bu haftada az da olsa duymalıydık dedi. Ümitsiz konuşmadı ama iyi de değil dedi. Çok stresli ve üzüntülü bir süreç. Kendimi burda 8-9 haftada duyanlat var diye teskin ediyorum.
acele etmeyin sizin için erken. İnşallah duyarsınız