Hatice_ee Zaten Betanız hala düşmediği için o hamilelik belirtilerini yaşıyorsunuz. Zor bir durum insaAllah hemen atlatırsınız kendinizi sıkmayın ve psikolojik olarak iyi hissetmeniz cok önemli. Allah verdi Allah aldi cennette kavusursunuz insaAllah herkese de nasip olmuyor 😌
Demek ki hamile kalabiliyormussunuz kendinizi böyle teselli edin hep böyle kaldirdim kendimi ayaga🤗