[silindi] Mervedumankaya 34’te gittiğimde 2 hafta sonra gel demişti. 36’da gittim 1 hafta sonra gel dedi bizim doktor böyle yaptı diğer doktorların farklı tarzı olabilir
Duruveannesi Mervedumankaya 31 haftaligim ama 2 hafta dolmadan kesin gidiyorum doktorun cagirmasini beklemiyorum😉
Mervedumankaya [silindi] deletedmom351 Duruveannesi ben şuan 30 hafta 2 günlüğüm pazartesi 30 5 hafta olucam merak ettim
Melegimveben Cnncagman 25. haftadayım canım ilk başta enfeksiyon hep takipte kalcak dediler sonra plasenta aşağıda düşük tehlikesi dediler şimdide benim böbrekte kanama var kum döküyorum erken doğum riski diyorlar o yüzden hep gidip geliyorum sağlıkla alalım inşallah kucağımıza 🙏🏻
Cnncagman Melegimveben inşallah canım benim dualarım seninle Allah yardımcımız olacaktır her şeyin başı dua 🙏🙏
Htcdmr 28.haftadan sonra 2 haftaya düşürdü. Şimdi 30.haftadayım 3 gün önce gittim. 32.haftamda tekrar gideceğim. 34.haftamda gideceğim. Sonra doğuma kadar her hafta gidecekmişim.