Bende ara ara kullanıyorum varis çorabı ama çok rahatsız edici bişiy ağrı şişkinlik damarlar cikiyo 😢 ama yapılacak bişiy yok ayakları havaya kaldirinca kan dolaşımı hizlaniyo bi tık iyi geliyo varis çorabını hergün kullanmak mümkün değil ya rahat edemedim ben 😔