Bugüne kadar ovülasyon testi kullanmadim, çünkü günaşırı ilişki oluyor ve korunmuyoruz , ama henüz hamile kalmadım , eşimde de bende de herhangi bir sıkıntı yok acaba yumurtlarim mı çatlamıyor bilemedim. Gün aşırı ilişki olduğu için ovulasyon testi kullanmama gerek var mı yok mu size sorum budur 🙏😊