Kızlar , 1 buçuk aylık ikizlerime hamileyim. Bugün kan testi verdim Şekerim 119 çıktı.
Doktor buneee bu kadar şeker mi olur dedi. Pazartesi tekrar gel bidaha bakalım yüksek buu..
Diye konuştu çok korktum. Aynı durumu yaşayan varmı çocuklarıma bi zararı olur mu ilk gebeliğim ne yapıyım nasıl geçer bilmiyorum yardım edebilir misiniz