Merhaba kızlar doğum yapalı 2 hafta oldu anca fırsat bulabildim. Bundan 2 hafta önce kayınvalideme kalmaya gitmiştim hafif sancılarım vardı fakat dayanılmaz değildi kayinvalidem en azından kontrole gidelim bi bakalım diyince o şekilde hastane yolunu tuttuk normalde özele gidiyordum fakat o an devlet hastanesi yakınımızda olduğu için ve doğuma diye gitmediğim için devlete gittik acilde açılmama baktılar ve tam 5 cm olduğunu söylediler ve damar yolu açılıp sancı odasına yatışım yapıldı ve malum virüs sebebiyle yanıma hiç bir yakınım alınmadı çok korkuyordum nstye bağlandım sancılarım çok sık ve yüksekti fakat ben hissetmiyordum doktor suyumu patlatınca sancıları çok yüksek hissetmeye başladım gece 11den sabah 8e kadar bu şekilde geçti en son açılmam 9 cm olunca hemen çatala alındım doktor derin nefes alıp ıkınmamı söyledi sonrasında karnıma baskı uygulayinca kızımın kafası göründü hemen doğumhaneye aldılar mecburen kesi atıldı ama ben hissetmedim zaten saniyesinde kızımın sesini duydum sonrasında kendisini gördüm ve o an inanın öyle bir rahatlama hissediyorsunuz ki hersey geçiyor kızımı öpüp kokladiktan sonra dikislerim atıldı sonrasında odama getirildim kızım da sonrasında kontrolleri yapılıp kucağıma geldi cok şükür ertesi günü evimize taburcu olduk şuan 2 haftalık olduk bile hala dikiş ağrılarım var fakat onun mis kokusunu her kokladığımda hepsi geçiyor biraz uzun oldu kusura bakmayın kızlar umarım hepiniz sağ salim kuzularınıza kavuşursunuz bizim hikayemiz böyleydi 🥰😊