Deletedmom10 Kızlar 6 gün oldu yumurtlama geçeli. Adet olcam da olamıyom gbi sancı var 3 gündür arada kramp batma şişkinlik karmaşık hallerdeyim. 1 hafta var daha adetime sizce hamilemiyim. Erken gebelik testi yapacaktım 20 TL vazgeçtim :) ama çok merak ediyorum
mlkkk Deletedmom10 yumurtlamanız yeni geçmiş hamilelik olsa dahi şuan bu şekilde etkilerle belli etmez ilerleyen haftalarda muhtemelen hamileliği öğrendikten sonra yaşayacağınız belirtiler bunşar 😊
Bittercikolata Deletedmom10 yumurtlamanın üzerinden 6 gün geçmesiyle öğrenemezsiniz. Yumurtalamanin üzerinden en az 14 gün geçmesi lazım 😊
nilsmother Deletedmom10 adet belirtisi de olabilir gebelikte. Normal test al yap bnce aklını karıştırıp durmaz en azından 🤷♀️