likapaa53 35+1 de kontrole gittiğimde nst sancı çıktı 1,5 cm açılmam vardı doktor yatış verdi 5 gece hastanede yattım sancılarım ancak azaldı hem doğum sancısı hem yalancı sancıları beraber yaşıyorum.
nidicard isimli dil aldı ilacı kullanıyorum sancıları kesmesi için doktorun amacı 37 yi tamamlatmak. Şuan 36+5 deyim.
ciğer geliştirici iğne de yapıldı.
bebek doğum yolunda olduğu için adım atarken bile vajinam çok ağrıyor sızlıyor. Geceleri daha çok kasılma sancı yaşıyorum.
normal de 5 şubata sezeryan günü vermişti ama beklemiyor bu oğlan🤷♀️ Benim gibi olan var mı ?