Merhaba arkadaşlar 😊🐣
Bebeğimi kucağıma alalı 17 gün oldu bende artık buraya doğum hikayemizi yazmak istedim.Biraz zor bi hamilelik geçirdim bulantılarım çok fazlaydı dokuz aya kadar da sürdü malesef bu biraz zorlamıştı beni. Önceki muaynede doktorum bebeğimin başının baskılı olduğunu söylüyordu bende hissediyordum vajinamda bu baskıyı 3 gün sonrasında da randevum vardı çatı muaynesi için.Gece lavaboya kalktığımda çok pembe bir kan geldiğini gördüm peçeteye silip anneme sordum bu nişan mı diye o da evet dedi. Ertesi gece uyuyalım diye yattım ama uyku tutmadı burda doğum hikayeleri falan okurken biraz uyuya kalmışım ve ılık bir hisle uyandım hemen lavaboya koştum eşimde peşimden pijamam baya ıslanmıştı suyum geliyordu hafif hafif gelmeye de devam ediyordu.Eşim çantalarımızı toparlarken bende bi duş almak istedim. Sonrasında hastahanenin yolunu tuttuk benim ailem şehir dışında onlarda çatı annemde çatı muaynesinden sonra yanıma gelmek istiyordu ama bebişim aceleci çıktı😊 Kayınvalidemi alıp gittik. 9 Ocak cumartesi saat 05:00 da hastahenedeydik muayne oldum ve 2 cm açılmam vardı yatışım yapıldı kendi doktorum da nöbetçiydi sevinmiştim.Kayınvalidemle meryem ana otunu suya koyup duaları okuduk. Onun suyundan içtim ve çok işe yaradığını düşünüyorum Allah ın izniyle. Sancı odasında eşim yanımdaydı ve çok yardımcı oldu doktorum saat 16:00 a kadar doğurursun demişti. Nst ye bağlandım sancılarım gelmeye başladı ama burda sorun yaşadım benim sancılarım arttıkça nst de gözükmüyordu o yüzden yatarak biraz fazla kaldım daha sonra düzeldi cihaz değişti ve sancılarım 100-120 yi buluyordu ve iki dk da bir geliyordu.O sırada covid testi yapıldı. Muayne oldum tekrar açılmam ilerliyordu 4 cm olmuştum epidural istedim ama doktorum çok güzel ilerliyorsun ne kadar mudahalesiz doğum yaparsan o kadar iyi olur biz sana bir iğne yapalım biraz rahatla dedi ipne yapıldı ama ve suni takıldı çok yüksek dozda değildi desteklemek açısından takıldı. O sırada eşim ailemle konuşuyordu yasaklardan dolayı izin alıp yola çıkmışlar ama benim gözüm artık bişey görmüyordu 7 cm olmuştum duşa girdim ve plates topunda zıplamaya başladım duştan çıktığımda ıkınma hissim geldi ebem muayne etti ve doğumhaneye gidiyoruz dendi. Giderken sancı vurunca olduğum yere çöktüm ve ıkınmaya başladım.Kızlar ıkınma hissi gelince çökme ihtiyacı hissediyosunuz ve ıkınmak gerçekten çok önemli ne kadar ıkınırsanız o kadar kolay kurtuluyorsunuz. Doğumhanede doktorum baktı şimdi ne sancınla hıphızlı ıkınıyosun ağzından hiç ses ve nefes kaçmıycak ama başka her yerinden her şey çıkabilir dedi 😂😂😂 zaten lağman yapılmıştı o yüzden korkmadım ve iki kere hıphızlı ıkınmamda bebişim kaydı çıktı💕💕 Çok güzel bir his hemen kucapıma verildi sonra bakımlark yapılması için çıkartıldı. 1 cm kadar kesi attım yoksa yırtıcaktı çünkü kafasının yanına elini sıkıştırmış süperman gibi geldi oğlun dedi 😂😂😂 Plesantam çıktı dikişletim atıldı kızlar hissetmedim ben iğne yaptı ama doktorum zaten kısa sürdü daha sonra hasta bakıcı beni temizledi ve odama geçtim. Bebeğim geldi ve aynı zamanda ailem de gelmişti tek tek içeri aldılar. Annem babam sırayla odaya girdi ve beni bebişimle görünce ağlamaya başladılar babam alnımızdan öptü oğluşumla beni hala duygulanıyorum o anlar aklıma geldiğinde eşimle de birbirmize sarıldık o duygular kelimelere sığmaz kızlar Allah herkese nasip etsin inşallah.Oğlum 3150 gram ve 52 cm doğdu.
👉🏻kızlar depend le çok rahat ettim kesinlikle tavsiye ederim.
👉🏻Silikon göğüs ucu çok işime yaradı bebeğim başta emmek istemedi onunla verdim ve emdi
👉🏻3 güne kadar süt gelmemesi normal dedi doktorum kimse strese girmesin
Allah herkesin yardımcısı oluyor normal doğum hiç korkulucak bi şey değil. Ben çok daha fazla canım yanıcak sanmıştım ama öyle olmadı zaten doğumdan sonra hemen ayaklandım yatmadım bile çok şükür bebeğimin her ihtiyacıyla ben ilgilendim.
Medipol mega hastahanesinde doğum yaptım be keşke dediğim hiç bir şey yok doğumda ebem sacımı bile okşuyordu çok harika ve paralarını sonuna kadar hakediyorlar. Tüm hamilelere hayırlı doğumlar ağzınızdan dua eksik olmasın Allah her şeyi kolaylaştırıyor 💕💕