Elifyapsu 38+4 gunluk hamileyim. Dün kontrolde doktorum 2 cm açılmam olduğunu ve rahmimin geride birde dar olduğunu söyledi. Normal doğumun zor olacağını sezeryana almak istediğini söyledi. Fakat ben sezeryan istemiyorum açılma icin ne yapmaliyım.
Seymamurduk Elifyapsu bence tek bir doktor lafıyla sezeryanı kabul etme. Bana da çatın dar dedi 2 cm açılmam vardı. rahim boyun kısa normal doğuramazsın dedi. Bir daha ki kontrole gittiğimde açılmam 5 cm olmustu hemen Doğuma gönderdi Bir saat içinde de doğurdum yani rabbime kalmış bu işler 🙏
Aleynaozkayaa Elifyapsu hurma birde meryemana eli otu öneriyorlar özellikle meryem ana eli otu içerek o hafta doguma giden çok kişi var
Duyguentrk Seymamurduk siz özel doktora mı gitmiştiniz ? Özellerde bu tarz şeyler dediklerini duymuştum
Kamile Yürüyüş yapın. Merdiven inin çıkın. Hurma yiyin. Ilık duş alın. Çömelin. Bunlar kolaylaştırıyor açılmayı. Inşallah sağlıcakla alın yavrunuzu kucağınıza. Allah yardımcınız olsun bir avaz da kurtulun inş.