asliea Byzayk0 24. Haftaya kadar 3 kilo aldım, 33. Haftadayım toplam 13 kilo aldım, daha da alacağa benziyorum 😄
Nilasyamom Byzayk0 hiç deme 😄 karbonhidrat bebeğe daha çok kilo yapar diye biliyorum. Ama bebek 1 hafta gerideymiş. Bana diyor ki kendini hamurla dolduruyorsun bebeği aç bırakıyorsun diyor 😂 haklı valla
Minitontik Gizembuluttt bende başlarda çok üzülmüştüm. Sonra baktım ki ne kadar sağlıklı beslenirsem besleneyim, ne kadar hareket edersem edeyim basen büyüyorda büyüyorr🤢😂 yine sağlıklı besleniyorum yine hareket halindeydim ama kiloyu takmıyorum. Bende sizin gibi şey diyorum, bebişim doğsun onla beraber yürürüm. İstersek o kiloları çatır çatır veririz. Ve hep şey duydum doğum yapan arkadaşlarımdan. Bütün kilolarım gitti dediler. Çok rahatladım. Yeter ki sağlık olsun🥰♥️♥️♥️
Gizembuluttt Minitontik Kesinlikle veremeyenler gerçekten gereksiz kilo alanlar biz zaten bu bilinçle her türlü veririz.🥰🥰🥰 İçime koca bir kova su serptiniz vallahi iyi varsınızı happy mom anneleri❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Minitontik Byzayk0 aynen öyle tabikide. Çünkü aylardır adet görmüyoruz onun ödemi var. Pandemi sürecindeyiz.. içimizde bebiş büyüyor suyu kesesi ohoo tabi kilo alacağız. Hiç hiç hiç üzülmeyin yeter ki sağlık olsun. ♥️😍
Gizemli213 Byzayk0 saglıksız abur cubur tüketmedim gece kaçamakları yapmıyorum akşam yemrklerini erken yiyorum ve en önemlisi canım birşeyler yemrk istedikçe meyve yedim
Buketkucuk Byzayk0 bende 22 haftalıkken 10 kilo aldım şimdi 25 haftalığım daha tartılmadımmama kilomu hiç göstermiyorum veririz inşallah 😂👍🏼
CansuAkbas 15+2 günlüğüm 1,5-2 kilo kadar aldım, keşke hiç almasam diyorum haftada 5-6 gün günde 1,5 saat yürüyorum 10-13 bin adım arası, egzersizde yapıyorum yinede aldım şu 20-22 haftalık olup kilo almayanlardan özeniyorum 😇
Byzayk0 CansuAkbas benim arkadaşım var ne spor ne diyet hiç bişey yapmıyor ve sürekli yiyor kaşık kaşık Nutella 😝 25 hafta 3 kilo aldı ne kadar dikkat edersek o kadar alıyoruz ya ben artık buna inanmaya başladım 🧐🤣🤣