Serapgnsts 23+3 deyiz oğlumla herşey çok güzel gidiyor detaylı falan herşey normal dendi ama bu yaramaz baya oynuyor 😂 böyle olması normal değil mi yanlış seyler olmasın 😌
Esosun Serapgnsts yoo benimki de hiç durmadan oynuyor maşallah. Doktorum da oynasın biz hareketli çocukları severiz dedi ☺️ İçin rahat olsun
Bsmlh Serapgnsts bende 23+ 3 kızım kıpır kıpır masallah bebeklerımıze inşallah sgalıkla gelirler en güzelide gece sessızlıkte 🥰🥰 doğum tarıhınız bellımı acaba normalmı sizin
archmom Serapgnsts bende aynı haftadayım kızım olacak. 18. Haftadan beri hareketlerimiz var . 22. Haftadan beri asla durmuyor . Kaymalar tekmeler yumruklar sırt yaslamalar toplanmalar gece bile hareketli . Bu sağlıklı bebek işareti 🥰
Serapgnsts Bsmlh inşallah sağ salim alırız 🙏 mayısın 20 si tahmini doğum dedi doktorum devlet Hastanesi’nde normal düşünüyorum Allah’tan birşey olmazsa ☺️
AycanAycan19 Bsmlh suan 22+2 yiz biz dogum sekli simdiden b3lli olurmu birdahaki randevum 27 haftalikken soylerlermi aceba nasil olacagini uygulamaya gore 31 mayis diyor.
Baby-yase Merhabalar 21 haftalık hamileyim hemde daha yeni yeni hissetmeye başladım. Cok cok hareketliler maşallah 😍
Bsmlh AycanAycan19 benım ılk sezeryan ben ssvd istedim ama yaşadığımız sıkıntı oncekının erken doğumu va derken musaıt olmadıgımı ve sezeryan kaçınılmaz olduğunu soyledı drum ona görene hesap edip 38+3 olarak 10 Mayıs dedi ama bebege göre belkı oncede olabılır dedı 1 hafta kadar