Zeynep_99 özele gidiyorum kontrole ama zerre güvenim yok ve son aylarım hiç memnun değilim seçenek yok çevremde herkese soruyorum hepsine sezaryen doğum yaptırmışlar.. devlet hast egemen aydını önerdiler gittim çok ilgili özeldeki doktorum bile böyle değil. Devlette biraz fazla sıra bekleniyor randevu geç alınıyor ama doktor gerçekten inanılmaz ilgili. Baştan önerselerdi gittiğim doktora boşuna o kadar para vermezdim son gittiğimde 113₺nin en fazla 13₺sini hak etti…