Senayyalcin Selam 26+4üm kızlar sol kasığımda şiddetli değil ama iğne batar gibi sancılar , batmalar var yaşayan var mi acaba🥺
NilayRuya Senayyalcin benim sol tarafım sürekli aciyor bende 23 haftalığım afedersiniz idrar yaparken sol tarafım öyle bir agriyor ki kalıyorum öyle doktora sorucam bende 🥺
kelebekannesi01 Senayyalcin bende de aynı sıkıntı var 26+2deyim ama bikaç haftadır sol kasığıma bıçak saplanır gibi sancı giriyor yarın kontrolüm var doktoruma sorucam neden olduğunu
Senayyalcin suloz Ne yaptın peki ciddi birşey gibi gelmedi bana ben biraz soğuk kanlıyım ondan mıdır bilemem ama uzandım şimdi biraz
suloz Senayyalcin güzel bir duş aldım . O bölgeye hafif masaj yaptım duşta yumuşadı . Eğilmeden kıyafetlerimi giydim ve uzandım . Bir de tuvalet çok tutmamaya çalışın hemen gidin .
eesraadmr Bende de aynı şekilde oluyor 23+2.hafatadym bende. fazla önemsemedim bende soğuk kanliyim ondan sanırım 😊