Ben dün sabaha karşı kasık ağrısıyla sıçradım yataktan. Kasık ağrım her zaman vardı ama bu sefer başka ağrıyordu. Rahmim zonkluyor 5 dk sonra sızlamaya başlıyordu. Dayanamayıp doktoruma gittim idrar testi yaptırdım. İdrar yolu enfeksiyonu çıktı. Ama bayağı enfeksiyon kapmışım. Antibiyotiğe başladık maalesef ama hala ağrım sancım geçmedi 🤦🏻♀️ İdrar tahlili yapılmadıysa yaptırın mutlaka