Kızlar merhaba.Yarın 40+3.cü günüm doktorum dün muayenede kanala girmediği için müdahale de bulundu. İlk defa çatı muayenemi de yaptı çok müsait kolay bi doğumun olur eğer kanala girerse dedi. Çarşamba gel bi kontrol edip suni ile başlatalım dedi. Benim ilk doğumum suni ile başlatılması nasıl ilerliyor ya da açılma olmadan böyle birşey kolay olur mı bs hiç bi bilgim yok. Korku ve endişede çok fazla ama ilerleyiş için ne yapmalıyım tecrübeli ya da bilgisi olanlar bilgi verebilir mi ? Rabbim hamile olup kavuşmayı bekleyen ya da hamile olmayı bekleyen tüm anne adaylarına şifa versin inşallah. Dualarım kendimle birlikte hepimize inşallah sağlıkla kavuşmayı nasip etsin 🤲🏻