Zeynep_99 Arkadaş merhaba ben 7 haftaya girdim bel ağrım ve kasık ağrım çok var doktorum düşük önleyici igne verdi benle aynı durumu yaşayan varmı acaba
Smanrsmsk61 Bende 10 haftalık gebeyim aynı durum bende de vardı ama seni ultrasonla muayene etti mi kanama gözüktü mü ki