Merhaba arkadaşlar. 3 ay önce bir kürtaj geçirdim kalp atışı olmadığı için. Bugün adet günüm 1 gün geçti ve test yaptim. Anında ikinci çizgi belirdi ve koyu. Bozuk olabilir mi diye düşündüm bir test daha yaptım o da aynı şekilde hemen belirdi 1 dakika içinde ikisi de net koyu çizgiler. Bu ay bekliyordum günlere dikkat ettim. Ama korkum şu ki bu kadar koyu çıkması sorun teşkil eder mi ? Dış gebelik vs olma ihtimali var mı ? Bir kaybim olduğu için ister istemez düşünüyorum, doktora henüz gitmedim bugün öğrendim sonucu. Ama tam sevinemedim bile.