Nurrrilk1616 Kızlar selam Bi söylenti duydum hamilelikte çiçek koklamam sakıncalıymış çocukta yüzünde lekeler falan çıkarmış. Eşim bugün çiçek almış papatya ve kokladım acaba leke konusu doğrumudur bir bilginiz varmı 🤔
H-melek Nurrrilk1616 ya hanım efendi kızmayın lütfen ama mantıkla bağdaşıyor mu bu dediğiniz? Biz anne olacağız biraz bilinç lütfen
Crn1996 Nurrrilk1616 canım çiçek koklamayla çocuğun yüzünde leke olmasının arasında bi bağlantı olabileceği söylentilerini mantığın kabul ediyor mu gerçekten😁 inanma böyle şeylere hiçbirşey olmaz
m_arslan45 Nurrrilk1616 Annem bana hamileyken gül koklamış şuan bende gül koklayınca burnum kırmızılaşıyor 😂
Gokmer Pelin093 bende nergis kokladım.. ohh miss gibi dedim 😁 o an çünkü kolusu beni mutlu etti ve pozitif enerji almamı sağladı. Ben öyle şeylere inanmıyorum
Beyzan Pelin093 ayy nergis zamanı dimi virüs yüzünden hep evdeyim koca kişi de sağolsun alıp getirmeyince görmedim hiç bu sene am dur ben bu akşam nergis aşireyim de görsün o 😂😂😂
Pelin093 Gokmer bende inanmiyorm aslinda ama o ciger ellemek falan dogru sanirim onlarin canli kanitini görmüstm 🤣 belki dedm buda dogrudur 😂
Pink05 Nurrrilk1616 gül koklarsan kırmızı leke olur derler hurafe işte ben kızım da kaç kere kokladım hiç te bisey olmadi 🤣