Ndmdmr Merhaba anneler bugün 37. Haftamızın ilk günü kontroldeydik nst de sancım olmadığı için çatı muayenesi yapmadı doktorum bebiş 3100 gram 49 cm sizde durumlar nasıl
prensesimolacak Ndmdmr yarın gideceğim bende 36+3 üm bundan 35+4 te 2.600 dü sanırım biraz minyon olcak benimki inşallah 3 kiloya ulaşmıştır benim minnakımda yarın görceceğiz😍
sevdam_21 Ndmdmr maşallah sağlıkla kucağınıza alın cuma gıdıp görıcez zaman hemen geçsin 37+4 üm bnde ne durumda çok merak edıyorum 🌸
Aylayla Ndmdmr bende cuma 37 olucam ve cuma sezeryan olucam dün dr da kontroldeydik 48 cm 2900 dü kilosu nstde sancı var açılma var 2 cm
Ndmdmr Eliffk ya biz bütüngün evde hareket ediyoruz ama nst ye gidince uslu çocuk oluyor resmen sizdede aynı durum var mı 😂
Ndmdmr prensesimolacak 35 haftata oğlumda 2600 dü iki haftada bu hale geldik son haftalarda çok daha hızlı alıyorlar hiç sıtres yapma rabbim sağlıklı olmasını nasip etsin inşallah
Hmks prensesimolacak benim 35 te 2700 dü perşembe kontrolüm var 37 olmuş olcam 3 olmuştur heralde minyon değil bence son haftalar alıyor bebiş kiloyu
likapaa53 Hmks benimde 35 te 2710 du perşembe yazarmısınız tekrar 37 de kaç olmuş diye bende merak ediyorum😍
Selma_123 37+1 haftalığım bugün kontrolum vardı 2850 gram doktor gayet iyi haftasıyla uyumlu dedi 8 şubata tarih aldık bizde tabi erken davranmazsa😅
Ndmdmr Selma_123 rabbim sahlıkla kucağına almayı nasip etsin ben normal istediğim için 15-16 şubat gözüküyor
Hmks likapaa53 kuzum çıktım eve geldim şimdi 36 +6 yım 3200 kilosu 50 cm . Doktor maşallah uzun olcak kız dedi 🙏 gelişimi iyi dedi suyu gayet normal dedi her hafta nst için çağırıyor fakat ben 15 günde bir gidiyorum 11 şubatta gidicem tekrar