Semaselcuk Karnimin sol tarafinda karin boşluğu deriz ya orasi cok agriyo kaburga midir nedir anlayamadım 😃 ama iciim cok tedirgin
BuseSanamer Semaselcuk geceden beride aynısı bende var sağ karın boslugum taş gibi 15 hftlıgım ama bebek yer acıyo diye düşünüyorum
Eliffff Semaselcuk canım bende 30haftalığıö bende de var 2haftadır.bebek normal doğum pozisyonunda olduğu için ayakları baskı yapıyormuş karaciğerime resmen tüm canım orda.çok acıyo
Bhrmsv Semaselcuk O haftalarda benimde oldu canım hem sağımda hem solumda korkuosun ama bişey olmuyor vücut değişime giriyor bebeğine yer açılıyor normalmiş bende anladım ☺ Sonrasında belinde yerleşip kalıyor o ağrı unutuyosun karın boşlugundakini 😉
Semaselcuk Eliffff yaa cok mutlu oldum normal doğum istiyorum çünkü 😊 size baktılar mi ne durumda gözüküyor bebis
Eliffff Semaselcuk evet canım 22.haftadan beri normal doğum pozisyonunda.doktor çok iyi yerleşmiş dedi 😊
Bhrmsv Semaselcuk yok yok Allah öyle bir güç sevgi vermişki içine gıkın çıkmıyo ağrıyo diye merak etme hele bide tamamen hisset içinde vız gelir o zaman 😉