Bulutsevdasi 22_FN aaaaa aynı benim testim..dur atayim buraya. Bende bu şekilde öğrendim. Geç döllenme ve bebek çok yeniydi
Bulutsevdasi https://imgyukle.com/i/HpCZlU Burda yok denilecek kadar az. Benimde senin gibi. İnşallah vardır. İki gün sonra tekrar yap..merak.ettim buraya aynı postun altına yaz ☺️
Bulutsevdasi 22_FN 10 vardır sanırım ve saatlerce böyle kaldı. Sonra bir gittim baktım testime idrar yeri kurumuş gösterge yerinin boyası hep akmış. Yani o zamandan sonra geçersiz oldu. Bence sen hamilesin. Dikkat et kendine. İki gün sonra tekrarla
22_FN Bulutsevdasi benim ilk 20 dakika yoktu canım 4 saat hiç bakmadım işim vardı sonra bi baktım böyle olmuş geçerlidir inşallah 🙏
Bulutsevdasi İnşallah. Ben ilk 2 dk baktım çöpe attım sonra icime kurt düştü çöpün üstünden alıp baktım. İnce bir çizgi. Zar zor gördüm yani. Eşim hala görmüyor fotoda. Bence yarında değil iki gün sonra yap testi
Bulutsevdasi 22_FN olabilir ama sen ilk 10 dk çıkan sonucu baz al. Böyle olmaz ki. Sen yarın yine yap istersen
Karaytu 22_FN cnm bu test hamile olmadığını gösteriyor benim sekiz ay önce tuttuğum test halen çift çizgi
Smm12efe- 22_FN benimde ilk 10 dk da çıkmadı 2,5 saat sonra baktım teste tesadüfen çok hafif çizgi vardı ve ertesi gün kan verdim çıktı 🥰 Umarım hamilesindir canım 🌸
Ecemp1610 22_FN benimde öyle olmuştu hatta o gün tekrar tekrar baktım bir şey yoktu ertesi gün atacak sırada bi hayalet çizgi gördüm 3 gün sonra tekrarladım ve 10 haftalığız şuan 🐣 iki üç gün sonra yine böyle kaset testlerle tekrarla derim inşallah şenindedir bebiş 🐣🙏🏻🍀