Neden Pazartesiyi bekliyorsunuz lütfen bir şekilde hastane bulun gerekiyorsa özele gidin. Bu doktorlar kafalarına göre konuşuyorlar bezen ben 8 ayık hamileyim bana bile dedi aldırabilirsin diye öyle hemen karar verme ama geç kalma en azından tedavi bile yapılabilir hemen sabahtan bu işe koyulmanızı öneririm