27 haftalik hamileyim
enfeksiyonum var
tansiyonum yok ama tuzsuz yemem gerektigi söylendi vucudum da hic şişligim yok
B12 düşük cikti
kanim sınirda cok düşük
bana veya bebege bisey olurmu hemsirem bugun beni aradi ve cokk dikkat etmem gerektigini söyledi mutlaka tuzsuz ye dedi
Yaşim 37
Boyum 163
Kilom 112 ve sekerim cikmadii cok korkuttu beni bugun hemsire bebegime birsey olurmu acaba