Merhaba, Kadıköy’de oturuyorum devlet hastanesi ne gidenler tavsiye edebileceğiniz doktor hastene varmı acaba , özele gidiyordum eşimin işi sebebiyle bize ucretsizdi ama doğum ücreti 18 bin 😜🤦 bende devlet hastanesi araştırıyorum bizim için daha uygun önerilerinizi bekliyorum,