Doğumun başlaması ve sancıların gelmesiyle anneyi sakinleştiren hormonların salgılandığını okumuştum, anne adayları lütfen yalnızca korkudan sebep ameliyat masasına yatmayı arzu etmeyin, bırakın evladınız daha doğarken mücadele etmeyi öğrensin nasılsa birkaç saat sonra o acıları unutmuş güle oynaya odanıza geliyor olacaksınız derim ben