Gulsah60 Melekhkn bir kere daha böyle oldu gittik kanda çıkmadı ve hasta oldum o yüzden heyecanlıyım biraz 🤲🏻🤲🏻
Melekhkn Gulsah60 haklısın canım bnmde başıma geldi aynısı insallah guzel haberler alırsın haber ver bizede😊
Nurunannesiii12 Gulsah60 var bence bende de silik cikmisti 5 gun once gittim.ertesi gün kan verdim daha çok yeniydi 33.1 idi değeri . Yok falan denildi ama sonradan kesinlesti erken gebelik.testinde silik çizgi dahi varsa gebelik var dır yeni hamissindir♥️😍🙏
Gulsah60 Nurunannesiii12 Nurunannesiii12 böyle okuyunca bir umut doluyor içime🥰 inşallah ya çok teşekkürler 🤲🏻🙈
kbrMEVA Gulsah60 canım hafif silik çizgi var bence var gebelik sabah ilk idrarla tekrar test yap hadi inşallah rabbim hayırlı evlat nasip etsin
kbrMEVA Gulsah60 aynen öyle daha net olur ama çok yeni henuz benimkide böyleydi ilk hamilelihimde hemşireye göndermiştim çok yeni üç haftalık ya var ya yok demisti
Sedanindenizi Gulsah60 Sanki daha cok cok yeni dollenmis bir bebecik var gibi. Insallah gonlunuze gore olur. Guzel haberinizi bekliyoruz🥰
Gulsah60 Sedanindenizi ayy inşalalh ya sanki böyle adet olacakmışım gibi ağrım başladı ama hayırlısı🤲🏻🥰
Sedanindenizi Gulsah60 Siz kan verinde netlessin cok kendinizi kaptirmadan ogrenin sonucu. Hamilelik belirtileri de regl olacak gibi oluyor zaten hayirlisi bakalim🥰
Eliiiiiiffff Gulsah60 benim de karnım ağrıyordu çok her an adet olacak gibiydim ama olmadıııım 🥰 umarım hamilesindir heyecanını anlayabiliyorum 😍