Edadncl55 normal gebelerede yapıyorlar evet ama oraya gitmeniz için önce doktorunuz sizi yeşil alana kaydınızı açması gerekiyor yoksa direk perinatolojiye randevu alamassınız , ben memnun kaldım yarım saatten fazla ilgilendiler tek tek bilgilendirdi döküman verdi bi sürü ultrason görüntüsüde verdi siyah beyazdı renkli değildi devlet hastanelerin geneli renkli vermiyor zaten ben ona çok takılmadım önemli olan sağlıklı olması bir sorun çıkmamasıydı benim için şükür öyle oldu sonuçları sonra kendi doktoruma getirip gösterdim .