Sevoeco25 yahu adetime 6 gün var bugün meraktan 3 test aldim şansima 3 ’de bozuk çıktı sanki öğrenmemi ıstemiyo gibi 1 tane olsa anlarim da 3 birden tuhaf geldi başına gelen oldumu hiç
Meralrabiamhmt Sevoeco25 benımde 2 tane bozuk cıkmıstı hemen gidip yenılerıyle degıstırmıstım eczacıyada neden bozukları bana verdın demıstım🤷♀️😂
Meralrabiamhmt Sevoeco25 bunlar bozuk normal cızgı bıle cıkmamıs hemen ucunude degıstırın aldıgınız yerden yarın ılk ıdrarla test yapın adet gununuz gectıyse yada 2 gun falan varsa ben 4 gun gectı sonra test yaptım
Sevoeco25 Meralrabiamhmt kuzum 6 gün var o yüzden bekliycem cuma yaparim çıkarsa çıkar belki bir mucize olur