Semabkr canım selam 😂 bu gün şehir hastanesine gittim ben arkadaşına söyle hiç boşu boşuma gitmesin 😂 kadın doğum da muayene oldum detaylı için perinatoloji uzmanlarını aradı normal hastaya bakmıyoruz radyoloji bakıyor dediler neyse kadın doğumcu beni radyolojik yönlendirdi detaylı ultrason için şansıma öğlenden sonraya randevu verdiler onun için de bizde seviniyoruz ne güzel aynı gün hallolacak diye 😂 öğleden sonra gittik radyolog maksimum 2 dakika ultrasonla baktı normal dedi gönderdi ben monitör ekranını görmedim bile 😂 o yüzden hiç gerek yok değil organ taraması kilosuna baktığına şükür diyorum şu an 😂 haftaya özel kliniklerden birine gidicem inşallah