Ayde54- Kizlar bugun basima gelen bir olayı anlatayim. Malum hamileyiz ve canimiz bazen cokta yarali seyler cekmiyor. Benimde canim uzun zamandir cig kofte istiyir. Sonra dusundum ki gideyim 3 5 tane tabaga koydurayim parasiyla nefsimi korelteyim en azindan dedim. Bizim evin karsisinda da cig kofteci isleten kucuk bi dukkan var. Hemde kadin daha rahat anlatirim dedim derdimi. Sonra gitti. Abla dedim ben hamileyimde cog kofteyi azicik nefsim korelsin diye bana 5 tl lik yaparmisin dedim. Kadin bana 5 tlik falan yapamam 15 tl den asagi yapinca zarar oluyor tabak strec lavas zarara gelir dedi. Ya bir pilastik tabak ve kucucuk strec ne kadar olabilir toplasan ikisi 50 kurus yapmaz. Sonra bana eliyle uzatmis 1 parca ye diyo. Bemde yok sagol dedim cikti. Ama o kadar kirildimki sanki ben dilendim o kadina. Azicik nefsim korelsin diye istedim 5 tlik .
Beyzan Ayde54- ya canım benim çok üzüldüm cidden insanlık kalmamış ya cidden senin paran olmasaydı. Bir de sen kadına hamileyim demişsin gerekirse sana bedava vermesi gerekirdi ben birinin aserdigini bilsem seve seve yaparım evimde pişirir gene veririm yedi kat yabancı olsa bile. Vallahi çok üzüldüm seni düşünemiyorum bile zaten hassas bir dönemdeyiz bir de böyle anlayışsız insanlar olması. Bir de dediğim gibi ya cidden senin 15 liralık alacak paran yoksa nasıl körleyeceksin nefsini Allah olmayanlara yardım etsin karşımıza iyi kalpli insanların çıkarsın inşallah
midekoruyucu Ayde54- çok üzücü gerçekten. Çok basit bi tarif var kendi yiyeceğiniz kadar evde yapabilirsiniz, içine de istediğiniz ayarda koyun baharatını ben yapıyorum bu ölçüyü bi dünya çıkıyo. Siz ne kadar isterseniz ona göre ayarlayın. Robotta diyor ama benim robotum yok elde yoğuruyorum çabucak oluyor tavsiye ederim 😘 https://www.nefisyemektarifleri.com/robotta-etsiz-kolay-cig-kofte/
Asyaayaz1 Ne kadar ayıp etmiş önceden 5 tl tabak yapıyorlardı şimdi bazıları malesef yapmıyor bende o yüzden dürüm yaptırıyorum ama konu bu değil aslında hamile bir insana verse ölürmü ne kadar sevaptır çok tuhaf bu insanlar 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Ayde54- Asyaayaz1 sormayin bende şok oldum. Dürüm yaptirmak istemedim. Icinde ki marul falan iyice yikanmamis olabilir diye. Sadece 3 5 bisy istemistim.
Asyaayaz1 Ayde54- o utansın insanlığından sizde ondan bi daha alışveriş yapmaz başka yerden alırsınız🌸
Ayde54- Asyaayaz1 yok zaten ya onunden bile gecmem artik. Ya ne kadar zarar yapabilir. Bide dedim abla canim cekti oyuzdrn dedim. Kendide kadin kendide hamile olmustur. Asermek nasil bisy anlar diye dusundum. Ama bu kadar paragoz olmak beni cok sasirtti. Ben olsam bedava veriridim hamile sevabini alayim diye
Ayde54- Asagida bi tane daha vardi ama adam isletiyordu bende utandim hamileyim bu kadarcik yaparmisiniz diye. Ama gercekten insanlarin dini imani para mi olmus . Hic merhamet kalmamis iclerinde. Esim yese yine alirdim 15 tl lik o sevmiyor. Ziyan olmasinida istemedim
multefit Ayde54- emin ol asagida erkek die cekindigin adam al ablacim ne parasi derdi , bazen kadinin kadina yaptigi siddeti erkek yapmiyor . Cok uuzgunum
Lifebaby Ayde54- eminim o erkek olan işletmeci verirdi para bile almazdı bunu söylemekten hiç memnun değilim ama kadının dusmani yine kadınlar Allah ıslah etsin o kadını
Ayde54- Sagolun gercekten cok kirildim. Kendimi dileniyomus gibi hissettirdi. Ama benim amacim sadece nefsimi koreltnekti. Zaten o kadar sok oldunki oburku dukkana gitmek icimden gelmedi ayni seyi yasarim diye.
midekoruyucu Ayde54- bozmayın moralinizi, benim kendi çevremde hiç insan yok hani derler ya kendi göbeğimi kendim kesiyorum. Milletin dini imanı para olmuş yazık…
asyahumam Bana biri böyle desin ne beşi on beş yirmi liralık yaptırır ondan da asla para almazdim… Üç beş lira ile zengin olacaklarini sanan insanlar bu dünyada sadece para için yaşıyorlar, Allah muhtac etmesin üzülme canım
gel_artik_bebegim Ayde54- o ınsanlık eskidendi artık kimse öyle düşünceli değil ben de şimdi gitsem hamileyim canım çekti 5 tl lik yapar mısınız desem aynı tepkiyle karsilasirim siz biraz fazla iyi niyetli düşünmüşsünüz . artık herkes kendi çıkarını maddiyatı düşünür oldu öyle esnaf 10/1 belki vardır küçük bir yerde yaşıyorum en azından benim çevrem o şekilde diyebilirim .
Ayde54- gel_artik_bebegim evet haklisiniz ben paraya bu kadar duskun olmadigim icin cok iyi niyetli dusunup gitmisim. Bugun anladim ama dini imani para olmus milletin. 1 liranin hesabini yapiyor.
Ayde54- Sagolun arakadaslar. Ben vermedigi icin bu kadar kirlmadim sadece sanki ben ondan dilenmisim gibi muamele yapti bana benim kirginligim o yuzden. Bide al bitane ye diye uzatiyo utanmadan. Insnalrin bu kadar merhametsiz olusu beni şoka soktu. Benden 1 liralik kar yapti belki vermedigi icin ama bilmiyoki belki milyarlari kaybetti. Herkes bi sekilde imtihan oluyor. Ama kazanmak ayri bisey
Ortmenanne16 Ayde54- canınız bu kadar çektiyse eğer mutlaka yiyin içinizde ukte kalmasın ben dürüm olarak marulla yiyorum açıkçası bana yasak koymadı doktorum tabi etsiz olma şartı ile 💐💐💐
Ayde54- Ortmenanne16 zaten verseydi evde marulunu kendim iyice yikayip yiyecekti. Marulu yikanmasitir diye almadim durum